מערכת תקשורת אחודה
מבית Tadiran Telecom
איוניקס
Aeonix הינה פלטפורמת תקשורת אחודה (Unified Communication) מתקדמת מבוססת תוכנה, המפותחת בישראל, נמצאת בחזית הטכנולוגית ומותקנת במספר רב של ארגונים בישראל ובעולם.
Aeonix כוללת מגוון רחב של תכונות ויישומים וניתנת להטמעה בקלות וביעילות על גבי שרת פיזי או וירטואלי וכן בענן פרטי או ציבורי, כך שהארגון מקבל מענה רחב לכל צרכיו בפתרון אחד, יעיל ואיכותי תוך כדי שימור השקעה וחיסכון בעלות הכוללת.
הפלטפורמה ידידותית למשתמשים בארגון ומאפשרת להם ארגז כלים לעולם מחובר ורב ערוצי המשלב שימוש בשיחות קוליות, שיחות וידיאו, דואר אלקטרוני, צ'אט ועוד.
למערכת אפליקציות מתקדמות מובנות כגון מערכת Contact Center ומערכת לניהול שיחות ועידה ואירועי חירום וכן מגוון רחב של דגמי טלפוני IP מתקדמים וציודי קצה בממשקים שונים.
תכונות עיקריות:
-
גמישות - המערכת יכולה להיות מורכבת משרת אחד או יותר ובתצורת Cluster מקומית או מבוזרת גיאוגרפית, כאשר כל שרת מספק פונקציונאלית מלאה למשתמשי המערכת. כמו כן, המערכת מאפשרת הרחבה וגידול עתידי ממספר משתמשים קטן ועד עשרות אלפי משתמשים.
-
פשטות - המערכת כוללת כלי ניהול אינטואיטיביים בממשק גראפי מבוסס Web לקידום תהליכים עסקיים ולהתנהלות שוטפת ורצופה מכל מקום ובכל זמן. מנגנון רישוי פשוט מאפשר לבצע התקנה, ניהול ותחזוקה במהירות ויעילות מרביים.
-
ארכיטקטורה פתוחה - המערכת תומכת בפרוטוקולים סטנדרטיים כגון SIP, CSTA, TAPI ו-Web services. ארכיטקטורה זו מאפשרת לארגון לשלב בצורה חלקה מגוון של יישומים מתקדמים ולהוסיף מכשירי קצה רצויים למערכת (BYOD). פרוטוקולי אבטחה מיושמים כחלק מהמערכת כדי להבטיח את שלמותה ולמנוע פעולות בלתי מורשות.
-
שרידות – שרתי ה Aeonix מוגדרים כקבוצה אחת (cluster) על מנת להבטיח המשכיות ולמנוע הפסקות של שירות. המערכת יכולה להיות מותקנת בתצורה של N+1 או ברמת יתירות של N+n ללא קשר למיקום הגיאוגרפי.
עושר רב של תכונות ויישומים עסקים
Aeonix Dispatch Console
עמדת חדר מצב ושליטה המאפשרת להיענות בזמן אפסי לאירועים שונים, הן בזמני שגרה והן בזמני חירום, על מנת לספק תקשורת רציפה ונקייה מהפרעות בין כלל הגורמים עם כל יחידות הקצה ברשותם. היישום עוזר לגורמי הבקרה לתקשר עם עמיתיהם בלחיצת כפתור ומאפשר לבקר לבצע פעולות שונות לניהול אירועים בהפעלה מהירה ויעילה של תכונות המערכת, הקמת שיחות וועידה רבות משתתפים וניהולן, "התפרצות" לשלוחות על פי תיעדוף מנהל האירוע, הפעלת מערכות כריזה עם הודעות מוקלטות ו/או דיבור מנהל האירוע, הפעלת מצלמות קרובות, הצגת זמינות במסכי הבקרה והתקשרות מנוהלת לגורמי חוץ כגון: משטרה, מד"א, מכבי אש, חברת חשמל וכו'.
שירות שיחות ועידה
תמיכה מובנת בשיחות ועידה רבות משתתפים הן באמצעות ועידה יזומה והן באמצעות חדרי ועידה בתצורת Meet Me Conferencing. כמו כן, המערכת תומכת בועידות וידאו באמצעות שימוש ביחידות קצה מתאימות.
הקלטת שיחות
הקלטת אינטראקציות טלפוני IP ומסכי נציגים עם יכולת להקליט, לאחסן, לתייג, לחפש ולנגן קבצי הקלטה. הקלטת השיחות יכולה להתבצע בתצורה Total Recording או Selective Recording, בנוסף המערכת מאפשרת הקלטה בתצורת אקטיבית או פאסיבית.
מגוון רחב של טלפונים מתקדמים
טלפוני SIP במגוון דגמים התומכים במגוון תכונות מתקדמות כגון איכות קול HD, תמיכה בשיחות וידאו ועוד. המגוון הרחב בתוספת התמיכה בטלפוני צד שלישי בפרוטוקול SIP מאפשר שילוב והתאמה אופטימלית בין צרכי המשתמש לבין צרכי הארגון. כמו כן, קיימת תמיכה בטלפונים של מרכזיות הקורל.
Aeonix Contact Center
מערכת Center Contact מובנית בשרתי ה-Aeonix המאפשרת ניטור בזמן אמת, ניהול ובקרה של כל סוגי התקשרות לארגון כולל מגוון דוחות היסטוריים, הקלטת שיחות נציגים, אינטגרציה לבסיסי נתונים ומערכות CRM, ניתוב מרובה רבדים ועדיפויות הקפצת מסכים, סרגל כלים לנציג ואחמ"ש, חייגנים אוטומטיים, תקשורת כתובה, נוכחות ועוד.
איחוד הודעות (Unified Messaging)
מערכת איחוד הודעות מובנית הכוללת נתב שיחות מתקדם, ניהול הודעות קוליות, פקס ודוא"ל אלקטרוני. המערכת מאפשרת אינטגרציה עם שרת הדואר הארגוני, דוגמת MS Exchange כולל מנגנון סנכרון סטטוס ההודעות.
תקשורת אחודה (Unified Communication)
שימוש בממשק משתמש אחיד המשלב בין הטלפון השולחני, הטלפון הנייד והמחשב האישי כך המשתמש יכול לראות את זמינות אנשי הקשר, לנהל שיחות ועידה, לשלוח הודעות צ'אט וכו' באמצעות ממשק תקשורת מאוחד פשוט, קל ונוח לתפעול. ניידות (Mobility) המערכת כוללת מגוון תכונות ויישומים מתקדמים המאפשרים למשתמשים זמינות ושימוש במשאבי התקשורת של הארגון גם כאשר הם נמצאים בתנועה או מחוץ לארגון.
Aeonix Touch
יישום מתקדם המאפשר שימוש במחשב, טלפון סלולארי או טאבלט כשלוחה אינטגרטיבית של המערכת בכל זמן ובכל מקום תוך תמיכה בנוכחות (Presence), צ’אט, ספר טלפונים, יומן שיחות, חיפוש מתקדם, חניה על משתמש, שיחת וידאו וחיבור לתא קולי.