מגוון פתרונות רחב לניהול
חכם של מוקדים טלפוניים
הכוללים תכונות מתקדמות לכל
גודל וצורך עסקי
מרכזי שירות לקוחות Contact Center
רמת שירות הלקוחות אליה מורגלים לקוחות הקצה, מקבלי השירות, עולה ומשתפרת משנה לשנה והופכת דיגיטלית.
בפנייה לקבלת שירות, הלקוח מצפה לבחור ממגוון אפשרויות תקשורת, את הנוחה והזמינה לו, וזאת תוך זמן המתנה אפסי.
זמני ההמתנה הארוכים, אינם עוד מתקבלים על הדעת ואף זוכים לתגובות שליליות בתקשורת, ברשתות החברתיות עד כדי נזק תדמיתי למותג ואף הפרה של החוק (בארגונים הכפופים לרגולציה בנושא).
תדיראן טלקום, באמצעות היצע פתרונות רחב לכל צורך וגודל מוקד השירות, מאפשרת ללקוחותיה יישום רמת שירות לקוחות גבוהה תוך הבנה כי מדובר במערכות שהנן קריטיות לארגון.
לתדיראן טלקום היצוע רחב ומגוון של פתרונות מרכזי השירות Contact Center המעניקים מענה מלא לכל צורך ורמת שירות נדרשת.
החברה מובילה כיום בישראל את תחום מוקדי השירות, עם גוף תמיכה (Professional Services) מקצועי גדול ויכולת תמיכה ושירות במגוון טכנולוגיות רחב.
פתרונות החברה כוללים:
-
Contact Center Managment - מערכות ניהול כולל של המוקד וניטור זמינות
-
IVR - נתב קולי מתקדם הכולל:
-
ניתוב חכם של לקוח למוקדן המתאים
-
קבלת מידע בשירות עצמי
-
ביצוע פעולות בשירות עצמי (לרבות התמששקות למערכות צד ג')
-
-
Multi Channel - רב ערוציות (דיגיטל, מולטימדיה וכו')
-
הקלטות שיחות ופעולות מסך נציג - תיעוד פעילות המוקד לתמיכה ברגולציה, הבטחת איכות ומשוב.
-
Call Back Dialer - תמיכה בחייגן חיוג חזור ללקוח
-
Smart Dialler and Call Distribution - פתרונות מגוונים של חייגנים וניהול קמפיינים לחברות, ארגונים ציבוריים וביטחוניים לשגרה וחירום.
-
CTI - חיבור למערכת המחשוב, הקפצת מסכים ועוד שלל תכונות חכמות.
- BI & Analytics - מודולי דוחות המאפשר התאמת המידע הנצבר במערכות לכדי הבינה מלאכותית בעלת ערך עסקי